JASNĚ PŘEDANÝ NÁZOR SI CENÍM VÍCE NEŽ ŘEČNĚNÍ nebo PŘEDVOLEBNÍ KRASOMLUVU

17.10.2013 19:12

Ještě týden a z médií se vytratí snaha "o volební zásah". Namířit a trefit do černého chtějí všichni kandidáti. Měla bych i já. Jenže nemám ráda střelné zbraně, neholduji taktice. Říkám pouze to, co jsem věděla mnohem dříve než jsem se objevila na kandidátce. Nepřibarvuji, předávám tak, jak tyto věci prožívám. Budou-li mě někteří chytat za slovo, nemám problém vysvětlit. Budou-li mě někteří obviňovat z hraní si se slovy, dokážu je přesvědčit, že nehraji s falešnými kartami. Mám zacíleno na jediné - aby se věci posunuly správným směrem. Vidím v tom šanci pro Kroměříž i tento kraj. Chtělo se mi napsat: pro všechny! Ale se skromností dodávám: je to šance pro ty, kteří si cení upřímný názor více než řečnění a předvolební krasomluvu.