Netradiční osobní vizitka - podzimní doplnění 2013

04.10.2013 20:30

 

Původně jsem zamýšlela oprášit již publikovaný formulář vytvořený pro krajské volby v roce 2012.

 

Nezměnila jsem nic zásadního z klasického výčtu formální údajů a personálií. V lidské osobní rovině jsem stále tou Danielou Hebnarovou jako před rokem.

Ty nejdůležitější proměny proběhly v naší společnosti, ve vrcholné politice a zákonitě se musely odrazit u mě. Letní turbulence na naší politické scéně vykonaly své, vývoj situace dospěl až k předčasným volbám. Moje strana má nejeden šrám zasloužený i nezasloužený, ale naštěstí se rozhodla pro poměrně radikální léčbu. 

Daniela Hebnarová z dotazníku 2012 byla oslovena výzvou podzimu 2013, aby své zkušenosti a přístup z komunální politiky nabídla pro voliče ODS na kandidátce Zlínského kraje v předčasných volbách do Parlamentu České republiky.

Takové shrnutí do standardního souvětí zní logicky, věcně a jasně. Pro mě je to však situace naprosto nová, přiřítila se do mého politického života rychle a zběsile a já už vlastně sedím v rozjetém vlaku. Mohla jsem nenastoupit, omluvit se a vyčkávat, jak vše dopadne. Daniela Hebnarová však už před rokem , třemi, pěti, deseti lety věděla, že ctí odpovědný přístup k lidem, k práci a situacím v životě. To je zapsáno v povaze, kterou však žádný dotazník dokonale nepřiblíží. S takovým přístupem se plynule dostáváte do nových rolí, na nové cesty, k dalším zkušenostem.

 

Nejsem experimentátor, nelačním po funkci, dokážu pochopit i ty, kteří tomu nebudou chtít věřit. V říjnu 2013 mě moje politické angažmá přivádí na kandidátku předčasných voleb do parlamentu. Znám směr, kterým jedeme a přesně vím, proč jsem na té cestě i já.