POVOLEBNÍ OHLÉDNUTÍ

30.10.2013 14:40

 

Není nic staršího než včerejší zprávy.

Jenže výsledky voleb mají mnohem zasádnější dosah, a proto alespoň krátce k nim připojím svůj osobní názor. Volební účast byla jen necelých 60%, což mě překvapilo. Ale současně jsem ráda, že alespoň 60% voličů projevilo zájem vyjádřit svůj názor a rozhodovat o dalším směřování své země. Uvidíme v dalším vývoji, zda právě těchto 60% voličů zajistilo takové rozložení sil na politické scéně, které povede ke vzniku silné a odpovědné vlády.

Kandidovala jsem ve Zlínském kraji za ODS, která bohužel právě v našem kraji nezískala ani jeden mandát do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. Je to jasně projevené stanovisko lidí, kteří dříve tuto stranu podporovali. Je to však i signál, že tradiční značka ODS si musí své důvěryhodné jméno opět vysloužit - v každodenní práci na úrovni komunální politiky, schopností reagovat na procesy, které jdou proti tomuto kraji a umět se k nim vyjadřovat jako aktivní opozice. 

Osobně považuji právě skončené volby za ozdravný proces pro ODS. Mrzí mě, že kandidátka složená z lidí, kteří byli noví, nespojení s korupčními aférami a jinými skandály z poslední doby, voliče nezaujala.

A jak jsem již napsala, považujme výsledky voleb jako tu nejlepší motivaci pro další práci, jejíž výsledky jsou vlastně tím nejlepším doporučením pro přesvědčení voličů ve volbách příštích.

Děkuji všem lidem, kteří mě podpořili. Nelituji, že jsem do voleb vstoupila. Je to zkušenost, škola života.