Volby do zastupitelstva kraje 2012

21.05.2012 13:38

Rok a půl jsem starostkou druhého největšího  města v kraji -  města Kroměříže, jehož zámek a zahrady jsou zapsány na seznamu světového kulturního dědictví UNESCO.

Svoji každodenní práci vnímám jako službu veřejnosti. Naprosto zřetelnou, viditelnou a kontrolovatelnou. Povinnosti starostky nejsou zahaleny tajemstvím. Za všechna nepopulární rozhodnutí, kterých v dnešní tak komplikované době není zrovna málo, nesu plnou odpovědnost pod neúprosným dohledem veřejnosti.

Každý krok, každý postup, každé jednání je velice citlivě vnímáno občany a mnohdy velmi přísně hodnoceno.

Nebojím se konfrontací, konstruktivní kritiky, pojmenování věci pravými jmény.

Záleží mi na městě, ve kterém žiji, záleží mi na regionu, který stále nepatří mezi nejbohatší v republice.

Dlouhá léta jsem pracovala v oblasti kultury, která je úzce spjata s cestovním ruchem, zajímá mne vzdělávání, celoživotní učení, není mi vzdálená problematika sociálních služeb, neziskového sektoru i evropských dotací.

Dovedu trpělivě naslouchat, stále se učím, stále se dokážu nadchnout pro nové věci, které mají smysl .  Nebráním se spolupráci, nabízím pomocnou ruku a věřím ve slušné a poctivé jednání lidí bez ohledu na politickou příslušnost.

V osobním životě se mohu opřít o svou rodinu. Jsem pyšná na své dva syny a na svou práci v Hanáckých Athénách. Stále méně času mi zbývá na naše  dva psy, milovanou literaturu, film, divadlo, rockovou hudbu i vysokohorskou turistiku. Snažím se s ním lépe hospodařit a odpočinout si s těmi a u toho, co mi přináší radost.

Chci být užitečná svými zkušenostmi, tvořivými myšlenkami  nápady a náměty. Chci se stát členem týmu, který bude pracovat pro rozvoj celého regionu na místě, kde mne bude potřeba a s přívětivým úsměvem, protože s ním jde všechno líp.

 

Vaše Daniela Hebnarová,

 kandidát číslo 3

Fotogalerie: Volby do zastupitelstva kraje 2012