Žiji v Kroměříži

19.07.2010 14:30

Já žiju ráda. Jsem také ráda, že mohu žít v tomto městě, jímž přede mnou kráčela nejenom historie, ale i spousta obyčejných i neobyčejných osobností, které ji dennodenně tvořily. Je to město, v němž se učili prvním krůčkům a slůvkům moji synové, kde jsem se mohla opřít o rodinu i přátele v okamžicích, které byly pro mne složité. Je to město, kterým jsem s hrdostí provázela ty, na jejichž názoru mi záleželo, město, o které jsem se nezřídka bála a mnohdy polemizovala s cestami, kterými se vydávalo. A možná, že i to byl důvod, proč jsem se rozhodla zapojit do rozhodování o věcech veřejných, o věcech, týkajících se života města Kroměříže.

Pro všechno výše uvedené v něm žiji ráda, přestože jsem se v něm nenarodila. Také se ráda do něj vracím. Třeba z dalekých cest nebo z túr do hor (které mi tady přece jenom maličko chybí) nebo hudebních koncertů a festivalů nebo jenom z výletů se psem. Už čtvrtstoletí jsem tady doma a všude dobře …